KDAJ POKLICATI ALI POSLATI ELEKTRONSKO SPOROČILO
- če ste obiskali nujno zobozdravstveno vstopno točko
- če imate v tem trenutku nujno zobozdravstveno stanje *
- če se želite naročiti na poseg ali pregled
TRIAŽA PACIENTOV OB ODPRTJU
- že naročeni pacienti
- v protetičnem delu
- po obravnavi v nujni vstopni točki zobozdravstvo
- trenutna nujna zobozdravstvena stanja *
KDAJ POČAKATE NA ZOBOZDRAVNIKA?
- ste imeli redni termin v času zaprtja ordinacij
- imate redni termin v tem mesecu
* Med nujna stanja v zobozdravstvu sodijo:
- močan zobobol (huda stalna bolečina, ko analgetik več ne pomaga)
- akutna infekcija (vnetje, ki se kaže kot oteklina, težje požiranje in odpiranje ust, zvišana telesna temperatura)
- večja krvavitev, ki se sama ne zaustavi v določenem časovnem obdobju
- poškodbe v področju zgornje in spodnje čeljusti oziroma ustne votline.
Ekipa Brančurnik Dent vam želi, da vam ta čas mine čim hitreje. Ostanite zdravi!